Monday, November 25, 2013

چـرا گوسفندیم؟



گاهن می‌بینید که بعضی‌ از مردم را به گوسفند تشبیه میکنند و خیلی‌‌ها یک دفعه غیرت آریائی و وطن پرستیشان گل می‌کنه و این رو به حساب توهین میگذارند و شروع به فحاشی به نویسنده میکنند که البته امریست طبیعی ولی‌ اینجا من می‌خوام دلیل گوسفند بودن خودمون به شما ثابت کنم دگر قضاوت اون با خود شما:

سال ۱۳۵۷ مردم ما در اوج رفاه و خوشی‌ به بهانه آب و برق مجانی‌ و اتوبوس مجانی‌ کشور را ۲ دستی‌ تحویل آخوند دروغگو ۲ زاری دادند این نشان گوسفندی ما نیست؟

در سال ۱۳۸۸ وقتی‌ ذره ای امید برای باز گرفتن کشور از دجالان و جنایتکاران بود به دنبال کسی‌ افتادن که جوان‌های آنهارا سالها قبلش قتل‌عام و سلاخی کرده بود و خواهان باز گشت به بدترین و مخوفترین سالهای زندگی‌ یک ایرانی‌(دوران امام راحل) بود و همه گوسفند وار به دنبال فرامین اون در خانه هایشان نشستن تا آغا از وزارت کشور مجوز بگیره آیا این گوسفندی نیست؟ 

از طرفی‌ مردم می‌گویند مخالف جمهوری اسلامی و علی‌ خامنه‌ای هستن و از طرف دیگه خودشون برای نماینده تام الاختیار خامنه‌ای تیکه پاره میکنند مگر غیر از این هست که جواد ظریف بدون اجازه خامنه‌ای کوچک‌ترین قرار دادی رو نمیتونست امضا بکنه؟ پس این مذاکرات بین خامنه‌ای و غرب بوده نه ظریف پس وقتی‌ شما مخالف خامنه‌ای و عاشق ظریف هستید خودش نمونه‌ای از گوسفند بودن می‌باشد که بدون منطق و فکر دنبال کسی‌ راه افتادن! 

ادامه مطلب



کلیه مفاد عهدنامه همانند همان مفادیست که ۱۰ سال پیش اعلام شده پس چرا ما باید ۱۰ سال زجر می‌کشیدیم کشور به نابودی بره و هزاران نفر بخاطر تحریمها خانواده آنها متلاشی بشه تا بعد همان مفاد رو دوباره قبول کنیم؟ اگر قرار به غرور ملی‌ هست پس توافق ۱۰ سال پیش غرور ملی‌ نبود؟ این همان گوسفند بودن ماست که فکر می‌کنیم امروز با قبول مفاد عهد نامه پیروز هستیم در صورتی‌ که همان وضعیتی که ۱۰ سال پیش داشتیم امروز خواهیم داشت!

بعضا این طرف و انطرف میخوانید که وضعیت اقتصادی مردم اسفناک است و این توافق باعث بهتر شدن وضعیت زندگی مردم می‌شه خوب این هم یک نمونه از گوسفند بودن است چرا که وضعیت شما به ۱۰ سال پیش بر خواهد گشت با این حساب که کشور داغان تر و اقتصاد خراب تر و دزدیها بیشتر خواهد شد آیا شما ۱۰ سال پیش زندگی‌ بدون غم و سختی داشتید؟؟ آیا همه چی‌ آزاد و راحت به دست میامد؟

یکی‌ از دلیل گوسفند بودن ما این هست که فکر می‌کنیم با پرداخت ۷ میلیارد دلار آمریکا به ایران همه مشکلات ایران حل خواهد شد گوسفندی ما در این هست که اگر قرار به این بود کشور ما با اون ۱۸ ملیارد کامیونهای طلادر ترکیه و ۳ ملیارد دلار خاری و ۲۵ ملیارد دلار‌های پیدا شده در فرودگاه روسیه و ۹۶ ملیارد دلار آقا الان باید بهشت میشد ولی‌ می‌بینید که از این بزرگ تر هاش خورده شد و ما صدایمان در نیامد

با برداشته شدن تحریم ها مردم در فکر این هستد که اقتصاد ایران رو به بهبودی میره در صورتی که اقتصاد و خرید و فروش کشور به دست آغا زاده ها و سپاه پاسدارن است و نه مردم و وزارت بازرگانی وقتی سپاه و اقا زاده ها جنس در انبارهای خودشون به قیمت دلار 3200 تومن دارند فکر میکنید به این راحتی دلار رو پایین میاره؟ خوب این هم نمونه ای از تفکرات گوسفندی بدون فکر است!

اگر دقت کنید امروز مردم برای نماینده ولایت فقیه و خامنه‌ای شعار‌های ملی‌ و میهنی میدن در صورتی‌ که این همان دولتی هست که نداها رو کشت سهراب هارو شکنجه کرد و ستارهارو خفه و فرخزادهارو تیکه تیکه در اصل دولت تغییری نکرده رهبر همان رهبر و مسئولین همان مسئولین فقط اسم آنها عوض شده ولی‌ تفکر یکیست آیا این نشان گوسفند بودن ما نیست ؟؟

اگر دقت کنید رفسنجانی‌ آمد همه گفتند این به آمریکا نزدیک است و اوضاع بهتر می‌شه در دوران همان رفسنجانی‌ بیشترن جنایت و دزدی‌ها شد هیچ خبری نشد بعد گفتند خاتمی بیاد همه چی‌ درست می‌شه خاتمی هم آمد گفت شرمنده کاری از دستم بر نمیاد و دانشجو از پشتبام پرت شد قتل‌های زنجیره‌ای شد و ملت همچنان در این نظام دنبال ناجی بعد گفتند آخوند نباشه بچه آخوند بیاد که به احمدی نژاد رای دادن که دیگر برای کسی‌ پوشیده نیست چه به روز ما آمد بعد از دست احمدی نژاد به آخوند که دوران خاتمیعزیزانشان رو به خاک خون کشید رو آوردند و این قصه هنوز ادامه داره خوب شما به من بگین این گوسفند بودن نیست؟

از شما می‌پرسم وقتی‌ کسی‌ حتی جرات اعتراض نداره و تو خونه خفه شده و یکی‌ صدای خفه شده اون رو از خارج فریاد میزانه به او میگویند خفشو اگر راست میگی‌ بیا ایران مثل ما خفه شو چراز اون طرف درد مارو فریاد میزانی‌ ؟ یعنی‌ حاضر هستند که هم فکرشون خفه بشه چون اونا نمیتونند فریاد بزنن خوب شما به من بگین این گوسفندی نیست؟

از طرفی‌ بانوان ایرانی‌ فریاد آزادی خواهی‌ سر میدهند و ۲۴ ساعت از محدودیت‌های اجتماعی و سیاسی ناله میکنند و حتا حق انتخاب پوشش خودشون ندارند از طرف دیگه به دنبال یک آخوند که زندگی اینارو به این روز کشونده میروند و خاتمی خاتمی و روحانی روحانی میکنند در صورتی که در نظر این ۲ نفر زن ارزش جانش به اندازه نصف بیضه چپشون می‌باشد اینو از خودم نمیگم قانون اساسی‌ کشورمون هست خوب اسم اینو چی‌ می‌گذارید؟ آیا این گوسفندی نیست؟

هر دفعه صحبت می‌شه می‌گویند ما از بین بد و بدتر بد را انتخاب کردیم خوب پدر من برادر من خواهر من مادر من این همان زندگی گوسفندیست دیگه!

و از همه مورد بالا گوسفند تر آدمهای هستند مثل من که در خارج هستند و با همه امکانات رفاهی اجتماعی و اقتصادی بجای اینکه به فکر زندگی‌ خودشون و استفاده از امکانات رفاه خارج باشند زندگیشون گذاشتن و به فکر آزادی هم وطنشون هستند که در آخر هم یکی‌ بهش بگه یا خفه شو یا نشتی میگی‌ لنگش کن یا اگر راست میگی‌ بیا اینجا باهم خفه بشیم باور کنید از جماعتی مثل من گوسفندتر تو دنیا نیست

دوستان من با دلیل ثابت کردن ما (بلانسبت شما) ملتی گوسفند هستیم که فقط دنباله رو و توسری خور شدیم شما مخالف هستی‌؟ من مخلص شما هستم دلیل خودتو بگو شاید من قانع شدم ولی‌ اگر دلیلی‌ نداری فحش خواهر مادر ندید که دوست ندارم اخراج بکم بالاخره ما باید یک روز به گوسفند بودن خودمون اطراف کنیم و برای رفع مشکلمون یک راه حالی‌ داشته باشیم نمی‌شه که همش سرمون تو برف بکنیم با هم ژست روشنفکری بگیریم


منبع

1 comment:

  1. سلام، من گوسفند نیستم اما بین اینهمه گوسفند گیر افتادم کمکککک، شما نباید از گوسفند ها انتظار آدم شدن داشته باشید اینجا و حاکمیت و شرایطش برای اینها کافیه، اگه برای گوسفند ها از جونت هم بگذری بعد همین گوسفندها نصیحتت میکنن و بیشتر باعث دلسردیت میشن

    ReplyDelete