Friday, November 8, 2013

آقای ظریف وقاحت و دروغگویی تا چه حد؟



 

آقای ظریف حالا 4 روز آمدی فیسبوک 2 تا بچه 16 ساله قربون صدقت رفتند فکر کردی همه مردم خر هستند؟؟ شما یا فکر کردی همه دهه هفتادی و هشتادی هستند که جنایات شمارو ندیده باشند و خبر نداشه باشند یا فکر کردین ملت ایران خر هستند ؟؟ 

البته دروغ هم نمیگین در جمهوری اسلامی کسی که سیاسی بوده یا تو خارج تیکه تیکه شده یا تو خیابون های ایرانبا ماشین از روش رد شدین یا خودش با کمک امداد غیبی کشته شده باقی هم که تیر باران و اعدام شدن مشکلشون امنیت ملی بوده نه سیاسی !!

وقاحت و کثیفی را به حد اعلا رساندید فکر کردین همه برای مرغ و گوشت ارزون شرف ملی خودشون میفروشند و فراموش میکنند شما چه جنایتی در حق مردم ایران کردید؟ 
وای به شرف و بی غیرتی مردمی که از این اشغالها حیون خدا و ملکه مقدس میسازند نفرین و نمگ بر شما که برای دختر بازی و پسر بازی یک لقمه پلو مرغ بیشترحق وطن و شرف و ناموستون میفروشید نفرین و تف به شرفتان اگر ایران مارا به این محاجمان ضد ایرانی بفروشید !!

بله با شما هستم که با نا خردی وطنت را امروز بعد این همه جنایت به یک مشت ریش و پشم برای موقعیت اجتماعیت میفروشی به شما که خون نداهارو برای یک لقمه نون پایمل کردین 
ننگ ونفرین بر شما ها که این آشغالها رو آدم حساب میکنید!

No comments:

Post a Comment